Monday, October 14, 2013

ALLAH merancang KITA juga merancang...


 Assalamualaikum w.b.t....



Siapa dia...?? MUJAHIDEEN QASSAM.....

Kenapa dia tiba2 muncul dalam hidup aku..??? persoalan...

Persoalanya...aku dan dia sama2 tak tahu..dia tak tahu kenapa dia tergerak hati tuk tiba2 menegur aku..dan aku pon tak tahu kenapa begitu ramah melayani dia...

Okey..yang aku tahu segalanya ini adalah perancangan ALLAH..yang kita sendiri tak tahu apa sebabnya..yang pasti, mesti ada hikmahnya...

PEOPLE COME AND PEOPLE GO.....

Yang ini pon termasuk dalam perancangan ALLAH yang kita tak tahu...tak tahu sebabnya.. ayat ni agak sesuai ..
KU SANGKA PANAS HINGGA KE PETANG RUPANYA HUJAN DI TENGAH HARI.. 
rupa2nya hanya seketika..hadir bagaikan angin lalu..
okey..tak tahu kat mana silap dan salahnya..aku sendiri malas nak fikir..sebabnya..aku macam dah lali dengan keadaan seperti ini..
 But..
Aku sangat2 bersyukur ALLAH hadirkan dia walau hanya seketika...aku berjaya membuang satu nama yang dah lama sangat aku nak buang dari hati aku..
alhamdulillah..syukur Ya ALLAH...
 Now...
Nampak kan betapa hebatnya perancangan ALLAH itu...ALLAH merancang KITA juga merancang namun perancanganNYA la yang lebih baik...   

 " terima kasih buat yang hadir itu...semoga ALLAH mempertemukan kita kembali dalam sebuah kesempatan..IN SHAA ALLAH..."

ingat..awak panggil saya CIK SYA..

- Til We Meet Agian -
Wassalam (^_^)v




No comments:

Post a Comment